2018. augusztus 30., csütörtök

Lilith M. Abby – Mike Menders: Krisztin

Pár hónappal ezelőtt vettem meg szerzőtől a könyvet, de mostanra tudtam neki állni, elolvasni. De milyen jól tettem, hogy elkezdtem kezembe venni. Az idei év második legjobb regényét tarthattam kezembe. S nem túlzáskánt mondom. Szóval köszönöm a lehetőséget, hogy elolvashattam a regényt. 



Lilith M. Abby – Mike Menders: Krisztin



Tartalom:

Azon ​a májusi napon változott meg minden, amikor Krisztin hazaérkezett. István, a földbirtokos nagybácsi élete teljesen felfordult a fiatal leány megjelenésével. Egy nyár, ami a szenvedélyről, az erkölcsről, a szerelemről szól, és egy feledhetetlen tél számtalan kalanddal, szenvedéssel, izgalmas fordulatokkal.
A századfordulón játszódó regényben az ifjú és tapasztalatlan Krisztin a nagybácsi segítségével kezdi felfedezni önmagát, a nemiség korábban elhallgatott titkait. A férfi érzései napról-napra mélyülnek, miközben a leány érett nővé válik. Vajon az ész, az erkölcs, vagy az érzelmek győznek ebben a tiltott kapcsolatban? Hogyan végződhet egy beteljesületlen szerelem? Elkerülhetetlen a tragédia, mely hőseinkre vár?
Krisztin lebilincselő története érzelmi és morális kérdések elé állítja az olvasót. A fiatal leány kalandjait nem klasszikus stílusban, hanem a két főszereplő váltott szemszögéből ismerhetjük meg.



Véleményem
5/5

Ez a könyv nagyon szuper volt. Élveztem minden egyes sorát. Igényesen még írt romantikus erotikus történetet kaptam, mely egy könyvben két történet van. Meglepődve vettem észre, de sebaj. A történet első felében Krisztin és a szülei haza érkeznek a családi birtokra. Hogy itt megismerkedjen a rokonokkal.  Itt ismerkedik meg Istvánnal, aki Batya becenevet adja Krisztin. Izgalmas, fordulatos igencsak erős erotikus jeleneteket zajlanak kettejük között. Krisztin naiv, bájos és kifogyhatatlan kérdések tömkelegével zúdította Batyára. Tetszett a vidámsága, vicces beszólásai. S maga az egész cselekmény tetszett. Ahogy haladunk a történetben úgy válik egyre égetőbb a kérdés, hogy vajon együtt maradnak? A szerelmük kitart? Vajon az emberek, családjuk mit szólnak hozzá? Sorolhatnám azt a sok - sok kérdést, ami kavargot bennem olvasás közben… 
És aztán itt következik a regény második része, amit egyszer csak úgy elkapott engem, mint egy vihar. Szélsebesen rohantunk a történet végkifejlet felé. Egyre izgalmasabb, kalandos és fordulatos cselekménnyé alakult át. Itt már nem a szerelmük volt a tét, hanem Krisztin életben maradása, kitartása, hogy túl élje a megpróbáltatásait. Most kezd igazán felnőtté válni az átélt borzalmak után.  Batya nem adja fel, hogy valaha is megtalálja-e Krisztint. Vele együtt izgultam, hogy mi lesz majd. Újra látni fogják egymást? Egy szóval számomra nagyon tetszett ez a történet. S ráadásul váltott szemszögből meséli el a történetet, amit én nagyon szeretek minden egyes könyvben. Ettől izgalmas és egyedi.
Egyetlen egy szereplőt nem tudtam megkedvelni a Viola. Kissé irritáló volt, ahogy intézte 
Azokat a bizonyos dolgokat. Hogy finoman fogalmazzam. S ugye nehezen megy nekem
 úgy meg írnom a véleményemet, hogy véletlenül se spoilerezzem el belőle. 
Inkább lakatot teszek a számra, és bőszen ajánlgatom nektek, hogy vegyétek meg és olvassátok
 el. De!
A történet első felében egy 18-as ráfér szerintem. Ha rajta van, akkor én kérek elnézést. Valszeg nem láttam. 

Kedvenc idézetek:







A könyvet itt tudod beszerezni: