2019. február 24., vasárnap

Mike Menders Házinyuszi (Hangulatkeringő 1.)

Szeretném megköszönni Mike Menders szerzőnek, hogy lehetőségem nyílt megvennem a könyvét a Házinyuszi első kötetét. Mikor elolvastam egy-két csoportban a történet részleteit, már akkor tudtam, hogy kell nekem ez a könyv. Megfogott és rabul ejtett az egész. A borító is valami szenzációsra sikeredett. Bővebben lentebb olvashatod a véleményemet. Az biztos, hogy továbbra is hűséges rajongó maradok. Köszönöm az élményt!


Mike Menders
Házinyuszi
(Hangulatkeringő 1.)


Tartalom

Milyen egy jó játékos? Bevállalós, merész, kalandvágyó, és cseppet sem szégyellős. Misty, a cég üdvöskéje pont nekem való. Kellően szemtelen, hogy bármikor elkapjam egy menetre. Vagy többre. Munkaidőben vagy azon kívül, és még a swingertől sem fél. Egy valódi házinyuszi. 
A kapcsolatunk titkos, senki sem tud rólunk a cégnél. Pedig nekünk több kell: korlátok nélküli, féktelen szenvedély! 
Hank vagyok. Ez az én történetem.


Véleményem
5/5

Szigorúan 18 éven felülieknek ajánlom!!

Nos, tehát akkor mit is mondhatnék. Izgalmas és humoros volt. Hank és Misty mindketten egy helyen, ugyanazon munkahelyen dolgoznak. Hank míg láthatatlan mások számára, addig Misty mindenki előtt látható volt. Nem csodálom, hiszen egy dögös és szemkápráztatóan gyönyörű nő. Eleinte tetszett, szellemes volt, ahogy játszanak egymással, csipkelődnek és próbálják a határaikat húzni. Igazából mindketten akkor vetkőztek ki valójukból, amikor egy swinger klubba mentek. Ott érezhetően megmutatták kik is valójában, mit szeretnek. Egy kis betekintést nyújtott, mint a swinger és mint a BDSM világában. Érdekes volt olvasni erről, noha volt már ilyen hasonló témájú könyvem s nem zavart különösebben. Viszont a BDSM jelenetek valós, tényszerűen lettek megírva. Bele tudtam képzelni az egész helyzetben, ás jó pont a szerzőnek, hogy nem látszatra ír jelenetet BDSM-ről. Sajnos egyszer már belefutottam. Szóval jár piros pont. Másnap viszont kezdődött a játék huzavona meg minden. Mire azt hittem, hogy végre együtt lesznek a szerző tett egy akkor csavart a történet végére, hogy még most is alig hiszem el. Ez komoly? Kellett?? Most, hogy várjam ki a következőt?? Hee?
Kedves Szerző!
Hadd ne mondjak, mit gondolok Mistyről. Most picit csalódtam.  Nem ilyen befejezést vártam .... Már kezdtem azt gondolni, hogy nem normális ez a nő. Hiába érzem, gondolom, hogy lehet életében először szerelmes stb. Akkor is ott van a nagy DE! Döbbenten, olvastam a befejezést. Valahogy nem ilyen befejezésre számítottam. Szegény két szék közé pad alá esett Hank. Tűkön ülve várom a következő történetet, hogy mi lesz. Milyen folytatást, játékot talált ki Mike Menders.

Még egyszer nagyon köszönöm, nagy élmény volt elolvasni. Szívből gratulálok és várom a következő részt. Minden 18 éve feletti leányzóna, nőknek ajánlom, akik szeretik a romantikát és egy kis erotikát a történetben csipetnyi humorral megspékelve. 


Kedvenc idézetek:






A könyvet itt tudjátok beszerezni: